Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Management sportovních klubů
BEROUNSKÁ, Zuzana
Tato bakalářská práce na téma "Management sportovních klubů" se zaměřuje na management dvou konkrétních házenkářských klubů, DKH Slavoj Žirovnice a Házené Jindřichův Hradec. Cílem této práce je zhodnotit management dvou zmíněných klubů a navrhnout doporučení pro zlepšení jejich současného stavu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá vymezením a objasněním základních pojmů z oblasti managementu, managementu sportu, specifikami neziskových organizací a dopadem pandemie COVID-19 na sportovní průmysl. Praktická část je zaměřena na charakteristiku a analýzu současného stavu obou klubů prostřednictvím dotazníkového šetření pro hráčky klubů a strukturovaných rozhovorů s vedeními klubů. Na základě využitých metod jsou formulována doporučení pro oba kluby, která při implementaci a zavedení mohou vést ke zlepšení jejich fungování. Práce dále porovnává oba kluby a při porovnávání je využita metoda benchmarkingu.
Marketingový mix volejbalového klubu Aero Odolena Voda
Hons, Michal ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: Marketingový mix volejbalového klubu Aero Odolena voda Cíle práce: Zhodnocení současného marketingového mixu klubu, pomocí SWOT analýzy zjistit slabé a silné stránky klubu, ze získaných podkladů navrhnout podklady k zlepšení marketingového mixu. Metoda: Použití kvalitativních metod jako je interview a zároveň kvantitativní metody jako je dotazování, dále použití SWOT analýzy, práce se sekundárními daty. Výsledky: Budou navrženy úpravy jednotlivých částí marketingového mixu, které by měly vést k jeho celkovému zlepšení. Navrhované změny budou předloženy vedení, které se dále rozhodne jak s nimi naloží. Klíčová slova: Marketing, marketingový výzkum, marketingový mix, sport Management, SWOT analýza, firemní identita, dotazník
Management sportovní akce AUTHOR Král Šumavy 2010 MTB
Matějka, Daniel ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit projekt managementu sportovní akce, který by mohl obecně sloužit organizátorům sportovních akcí a primárně vytvořit doporučení pro organizátory akce AUTHOR král Šumavy MTB. Úkolem je pomocí osobního dotazování a analýzy SWOT provést celkovou analýzu závodu a vytvořit návrhy na zlepšení celé organizace pro další ročníky. V závěrečné části jsem vyhodnotil, zda bylo dosaženo stanovených cílů a zrekapituloval nejdůležitější výsledky provedených metod.
Management sportovní akce Jihlavská 24 MTB
Benešová, Tina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Management sportovní akce Jihlavská 24 MTB Cíle: Cílem bakalářské práce je především na základě analýzy akce Jihlavská 24 MTB 2013 představit chod akce dvaceti čtyřhodinového typu. Pomocí vybraných metod bude vytvořen návrh projektu organizace akce v roce 2014, který bude zaměřen na navrhované změny. Metody: analýza dokumentů, polostrukturovaný rozhovor s členem organizačního týmu, elektronický a písemný dotazník pro závodníky, písemný dotazník pro diváky, SWOT analýza Výsledky: Závod je hodnocen jako velmi dobře organizačně zvládnutý. Mezi hlavní silné stránky závodu patří jeho atraktivita, příjemné zázemí a podpora města Jihlavy a kraje Vysočiny. Mezi navrhované změny patří zlepšení zabezpečení Wi-Fi připojení v areálu a bohatší doprovodný program. Klíčová slova: sportovní management, dotazník, 24 hodinový závod, SWOT analýza
Marketingový mix volejbalového klubu Aero Odolena Voda
Hons, Michal ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: Marketingový mix volejbalového klubu Aero Odolena voda Cíle práce: Zhodnocení současného marketingového mixu klubu, pomocí SWOT analýzy zjistit slabé a silné stránky klubu, ze získaných podkladů navrhnout podklady k zlepšení marketingového mixu. Metoda: Použití kvalitativních metod jako je interview a zároveň kvantitativní metody jako je dotazování, dále použití SWOT analýzy, práce se sekundárními daty. Výsledky: Budou navrženy úpravy jednotlivých částí marketingového mixu, které by měly vést k jeho celkovému zlepšení. Navrhované změny budou předloženy vedení, které se dále rozhodne jak s nimi naloží. Klíčová slova: Marketing, marketingový výzkum, marketingový mix, sport Management, SWOT analýza, firemní identita, dotazník
Výzkum sportovního vyžití mládeže v Ústí nad Orlicí
Johanidesová, Šárka ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Výzkum sportovního vyžití mládeže v Ústí nad Orlicí Cíl: Cílem práce je zjištění míry užívání sportovišť mládeží v Ústí nad Orlicí a jejich spokojenost s nimi. Následná interpretace zájmu žáků o fyzickou námahu. Metody: V teoretické části práce bude využita metoda syntézy. V samotném výzkumu se budu opírat o kvantitativní metodu - dotazování. Respondenty budou žáci druhého stupně základních škol a středních škol v Ústí nad Orlicí. Výsledky: Statisticky zpracované výsledky budou zobrazeny pomocí grafů a tabulek. V konečném souhrnu lze tvrdit, že město Ústí nad Orlicí je opravdu městem sportovním, neboť zde většina dětí ráda navštěvuje sportoviště i mimo školní hodiny. Klíčová slova: dotazníky, sport, sportovní zařízení, statistické zpracování, sportovní management
Management sportovní akce AUTHOR Král Šumavy 2010 MTB
Matějka, Daniel ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit projekt managementu sportovní akce, který by mohl obecně sloužit organizátorům sportovních akcí a primárně vytvořit doporučení pro organizátory akce AUTHOR král Šumavy MTB. Úkolem je pomocí osobního dotazování a analýzy SWOT provést celkovou analýzu závodu a vytvořit návrhy na zlepšení celé organizace pro další ročníky. V závěrečné části jsem vyhodnotil, zda bylo dosaženo stanovených cílů a zrekapituloval nejdůležitější výsledky provedených metod.
Specifika managementu české fotbalové reprezentace
Hüblová, Anika ; Malý, Milan (vedoucí práce) ; Velinov, Emil (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat zvláštnosti a současnou praxi řízení české fotbalové reprezentace a navrhnout možnosti zlepšení s využitím obecných principů managementu.Vymezuje základní obecné pojmy managementu a detailněji se věnuje řízení fotbalové reprezentace ČR - týmu A. Zaměřuje se i na hlavní manažerské funkce a jejich praktické používání u reprezentačního týmu. Nejrozsáhlejší část práce se věnuje podrobnějšímu popisu a rozboru obecných principů managementu a manažerských funkcí, jako jsou rozhodování, plánování, organizování a kontrola, a jejich aplikaci v řídící praxi české reprezentace. Závěrem jsou zdůrazněna specifika managementu fotbalové reprezentace ČR - týmu A a navržena opatření ke zlepšení této řídící činnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.